Oh My Gawd Sodagirl!
I’m Dying Here.

December 30, 2005

Oh my gawd. I’m just about peeing my pink lace panties. K’Fed has his own website now. You know K’Fed right? He’s the ‘I wanna be a rapper just like Eminem but I’m a little too white trash to do that but I am married to a greasy, trashy strip, err, singer named Brit Brit and I gots me my own website’ fake rapper dude. If you click HERE you can see for your own little ‘selves. He’s such a joke (and by that I mean….he makes me HOWL with laughter).

He’s even got his own “My space” site. Paaaaaaaleeeeeese. Isn’t there enough garbage on the internet? Now we have to be bombarded with Kevin and his idiot ramblings about his life with Brit and their rugrats? But for a good laugh, do click HERE for his My space site. You will be in for a treat ’cause K’Fed plays his song called PopoZao. It sure is gonna be a hit. I can see it climbing the charts now. The depth and soul in that small sample sure shines through. Riiiiiiiiiiiiight. And you can even instant message with Kevin! Woo fucking Hoo! I be crackalackin’ with Kev Kev and got’s to tell my homies! Spread the shit, ah, I mean news people!

Hmmmm. Wasn’t he a back up dancer once? For his not then wife? Yes. Yes he was. And now he’s gonna release his own album on January 1st at midnight. Set your alarms people and get in line ’cause you sure don’t want to miss out on that. Gosh, I’ll be so excited the night before. Oh wait. No I won’t. I’d rather watch the weather channel and eat rocks than listen to that crap. Elmo’s Christmas album has more substance to it. But good luck Kev Kev with everything yo’….your new “album” (I use that term loosely), your “marriage” (again, using that term loosely), try not to piss mama off ’cause she just might take your car away again…sheesh, mind your p’s and q’s and you’ll be fine Kev. I guess that’s the sacrafices you have to make when you marry a redneck dancing money machine. Awww pooooor baaaaby. Let me see if I care about any of you………wait……….hold on………..ah………….ah…….hmmm……..it’s coming………………give me a sec…………….NOPE. But I must say, you do provide me and my friends with giddy laughter (Yes at your expense, but hey, you can afford it. You’s rich. Oh well, you’re not exactly, but your whore, oopsie, wife is). Hahahahaha.

Okay, so remember people, if you’re down and feeling a tad blue, click on Kev Kev’s 2 links above and I promise, you’ll be laughing your ass off in no time. Glad to be of service. ***Hopefully K’Fed won’t be all up in my grill for doggin’ on him or my baby daddy gonna haf to come and protec’ me and all***

Posted by Sassy @ 4:20 pmUncategorized11 comments  

RSS feed for comments on this post.
TrackBack URI

11 Responses to “I’m Dying Here.”

  1. He’s BORING!!!!! Why waste your blog space talking about this loser!!!! Come on Girlfriend…REALLY make me laugh!!!

    Hugs,
    Nicole

  2. Um the best part is you can hear his new single out. It was released last night. I wrote about it:

    http://pointlessbanter.blogzy.com/

  3. I can’t believe anyone even cares about him. If he didn’t marry and impregnate his meal ticket, no one would even care. ugh! LOL

  4. Surfed in from BE. Love your layout, it looks great!

  5. Thanks Kj4ever! I’ve added you to my list of reads!

  6. These ten tips for body piercing safety will ensure your piercing does not result in a potentially dangerous infection.
    Ask questions.
    Think of a interviewing a potential piercer the same as you would a doctor. Ask about their cleanliness and disease prevention policies. A great many diseases, including AIDS and Hepatitis can be spread through using dirty needles, so you should ensure your quality of health is not compromised. Do not feel ashamed or embarrassed to ask the necessary questions, and beware of any so-called professional who seems unwilling or unable to provide answers.
    . Find out more about piercing needle

  7. good info

  8. good post

  9. thanks

  10. thanks for the info

  11. Cool site but not what i was looking for on http://laserhairremoval.thedatabase.ca/. So I say ado.. and off I go.





Add to BlogEngage

 



Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 2.5 Canada License.

Search:


  •  






Try Not to Choke On It




My Amazon.com Wish List

www.flickr.com

Development and Hosting by:

Visit Swank Web Style for All Your Blog Design Needs

Site Meter